Flickr

Instagram

Instagram

niedziela, 3 kwietnia 2016

Plisowana spódnica

Nie wiem jak Wy, ale ja w butach na obcasie potrafię wytrzymać zaledwie dwie godziny, później moje stopy odmawiają posłuszeństwa. Dlatego dzisiaj zamieszczam dwie stylizacje, różniące się wyłącznie butami.:) Już wcześniej zamieszczałam podobne wpisy, jeżeli macie ochotę zobaczyć jak moje stylizacje wyglądały wcześniejsze to zapraszam tutaj1tutaj2.

Miłego oglądania :D

moda 2016

moda

moda 2016

moda

moda na wiosnę

moda 2016

moda

moda 2016

moda wiosna 2016

moda

36 komentarzy:

  1. Bardziej mi się podobało gdy miałas buty do niej na wysokim :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardziej podoba w butach na wysokim obcasie :) W ogóle nogi pięknie wyglądają w szpilkach, ale niestety moje stopy ich nie tolerują ;)

      Usuń
  2. Śliczna spódnica o trudnej długości, ale na Tobie wygląda super! Jednak nie jestem przekonana do płaskich butów tutaj. Moim zdaniem obcasy lepiej pasują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz rację, ale czasami przydaje się alternatywa dla wysokich obcasów ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane, ja też mam czasami problem wytrzymać w wysokich obcasach cały dzień, powiem szczerze, że uwielbiam płaskie wygodne buty :P
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To tak jak, w płaskich jednak najwygodniej :)

      Usuń
  4. zdecydowanie lepiej w obcasach. Spódnica wygląda nowocześnie i pięknie wydłużyłaś swoje nogi. A Twoje kolorowe bransoletki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Też wolę buty na obcasie, ale pod ręką zawsze muszą być płaskie ;)

      Usuń
  5. Obcasy dużo na plus dają tej stylizacji, aczkolwiek doskonale Cię rozumiem, z obcasami różnie bywa i czasem po prostu konieczne jest aby już je ściągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, dziękuję za zrozumienie;) Chociaż w obcasach bardziej stylowo, to niestety na pewno nie wygodniej ;)

      Usuń
  6. Ja też nie potrafię długo wytrzymać w pantoflach, chyba że buty na koturnie to jeszcze daję radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, koturny potrafią nam trochę ułatwić życie :)

      Usuń
  7. this outfit is what i love in these days! great!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica, bardzo takie lubię.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit! Love the skirt :) kiss
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz i kolor spódnicy też jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  11. This skirt is perfect! Love it :)
    K.
    www.inkpotstories.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda ta spódnica i te botki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Mój faworyt to drugie buty.

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak miło, że komuś jednak spodobały się bardziej płaskie ;)

      Usuń
  14. jak byłam dzieciakiem miałam taką czerwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno super w niej wyglądałaś! Czerwony to piękny kolor :)

      Usuń
  15. Georgeous Pictures. Love your pleatet skirt!

    xoxo Nadine

    http://nadinecd.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  16. The special red soles make Christian Louboutin pumps win great success in the market. With its luxury design and very simple design, Christian Louboutin Pumps has obtained superb reputation between style people.
    Christian Louboutin Bianca 140mm Patent Leather Platform Pumps Yellow
    Christian Louboutin Bianca 140mm Cork Patent Leather Platform Pumps Nude
    Chrsitian Louboutin Bianca 140mm Patent Leather Platform Pumps Pink

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kreacja.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń